Motoryzacja 

Najlepsze 125-ki na rynku część 3

Honda-Forza125-YM15-007

I wracamy do tematu po raz kolejny. Bo wiosna, i pogoda sprzyja. I przepraszam, jeżeli obrażę kogokolwiek ale rowery nie są moim ulubionym środkiem transportu. Dlaczego? Hmm długo by wymieniać, ale pokrótce: elektryczny szum dynamo nigdy nie będzie równał się prawdziwemu silnikowi. Chyba sami odczuwacie bolesną prawdziwość tego stwierdzenia. A jeżeli już na rower, to raczej chyba na wycieczkę. Chociaż na moją wycieczkę zabrałbym raczej któryś z poniższych okazów.

Yamaha XMax

Jeżeli uważasz, że prawdziwy mężczyzna nigdy nie powinien wsiąść na skuter, bo jest to tym samym koniec jego poważanej pozycji w społeczeństwie to są tego problemu dwa rozwiązania. Po pierwsze, wyluzować, a po drugie przesiąść się na Yamahę XMax. To ścigacz, który jak gdyby powstał specjalnie po to, aby jazdę na skuterze uczynić bardziej męską. Dokonuje tego między innymi przez swoją masywną budowę, pokrewną motocyklowi, a także poprzez niezwykle żywotny silnik. Również świetna propozycja jeżeli jesteś w korpo, bo i do pracy szybko dojedziesz, i telefon doładujesz, dzięki gniazdku 12 V pod fotelem.

Yamaha MT125

Nareszcie coś dla fanów motocykli z prawdziwego zdarzenia. Zdecydowanie najmniej dietetyczny model pośród swoich rówieśników. MT125 ma doskonale uwydatnioną ciemną stronę swojej osobowości, za którą kryje się moc, potęga, i ryk silnika. To młodsza, bardziej charakterna wersja MT-07, o nieco mniejszych gabarytach ale nadal bardzo pożądana wśród entuzjastów dwóch kółek, i nie mam tu na myśli rowerów. Dobra na offroady, ale jej naturalnym środowiskiem może także stać się serce miejskiej dżungli.

Honda Forza 125

To kolejny z tych skuterów, które pomimo swojej przynależności gatunkowej, nie robią obciachu dorosłemu facetowi. Ponieważ linia nadwozia jest utrzymana w najlepszym stylu, a sylwetka jest odpowiednio muskularna, odróżnia cię od bandy młodocianych pomykających na swoich pyrkających motorynkach. Dźwięk silnika także wyróżnia, ale to chyba rozumie się samo przez siebie. Co do specyfikacji technicznych, Forza 125 ma 14,3 KM przy 8750 obr./min. A poza tym prędkość maksymalną rzędu 120 km/h, co nie zawsze zdarza się wśród 125-tek.

Related posts

Leave a Comment