Motoryzacja 

Najlepsze 125-ki na rynku część 1

Honda-CB125F-YM15-1031

Kto choćby raz w życiu widział „Easy Ridera”, ba nawet jeden odcinek „Sons of Anarchy”, ten na pewno nie raz zatęsknił za życiem poza zwykłą rzeczywistością, codziennymi obowiązkami i najlepiej gdzieś za granicą z Meksykiem, pędząc pośród czerwonego piachu Ameryki Południowej. Ok, może to nie takie łatwe do realizacji, bo mamy pracę, mieszkanie i zwykle za dużo wydatków, ale zawsze pozostaje jeszcze to wspaniałe uczucie prędkości i odgłos wszechmocnego warkotu silnika, które możesz zdobyć prościej niż myślisz. Dodatkowym plusem jest to, że na cacka, o których odpowiem poniżej wystarczy kategoria B. To, co? To jedziemy!

KTM RC 125

To opcja na bogato. Jasne, niektórzy z Was stwierdzą, że za różnicę 2-3 koła lepiej zainwestować w ubiór i obuwie motocyklowe, ale mi się mimo wszystko podoba. Bo o co chodzi w posiadaniu własnych dwóch kółek, jeśli nie o małą dozę pretensjonalności i dobre osiągi? Sprawdźcie koniecznie. ABS połączony z komputerem zapewnia zwiększone bezpieczeństwo. Sportowa wersja Duka 125, nieźle wypasiona. Jest 100-procentową inkarnacją motta KTM „Ready to Race”.

Vespa 946

Piękna, choć znowu nie tania klasyka. Vespa to nie skuter, Vespa to styl życia. Piękna linia nadwozia, która nieco ewoluuje na przestrzeni lat ale nigdy nie zmienia się dramatycznie w porównaniu do oryginalnego pierwowzoru i komfortowe miejsce kierowcy wraz z całkiem pojemnym schowkiem. Napędzana jednocylindrowym silnikiem o pojemności 125cm z 3 zaworami w głowicy. 946-ka użycza nam aż 11,4 KM. Również ABS i kontrola trakcji. Uczucie uczestnictwa we włoskim dolce vita gratis w pakiecie.

Honda CB125F

Honda nie ma prawa zawieść, Honda nie zawodzi. Ta reguła sprawdza się zarówno w odniesieniu do aut, jak i do motocykli. Także do 125-tek. Niby klasyka, ale cały czas z pazurem i charyzmą. Poza tym nawet w odchudzonej wersji, producent doskonale zadbał o jakość materiałów wykończeniowych. Propsy także za felgi, które są po prostu ładne, czego nie można powiedzieć o każdej parze, bo zdarzało mi się na drogach widzieć już takie koszmarki, że nie skomentuję. Podobno mało spala, a dzięki układowi wtrysku paliwa PGM-Fi, odpala niezawodnie.

Related posts

Leave a Comment